Szukaj na tym blogu

piątek, 12 lipca 2013

Wizyta w parku + rysunek z filmu

Hej!

We wtorek przyjechały  do nas 2 ciocie i kuzynka. W środę byłyśmy w parku  i zrobiłam prześliczne zdjęcia 2 wiewiórek, które siedziały na jednym drzewie :3

Oto 2 z nich:


A na drugi dzień oglądnęłam z kuzynką wieczorem 2 cześci "Arielki". więc miałyśmy świetny, romantyczny seans filmowy, a to zainspirowało mnie do tego projektu pt. "Arielka i Eryk - podwodny pocałunek":


Jeśli projekt Wam się spodobał możecie zaglądnąć na stronę top-modelki.com tam już go wstawiłam ;)
A może w tym tygodniu zorganizuję konkurs? Zobaczymy...


Pozdrawiam słonecznie,
Wasza Emmy~12




6 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do L.B.A. ;] Szczegóły na blogu: naatalia24.blogspot.com. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA
    Reszta na moim blogu http://graficzne-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do L.B.A. Więcej na blogu: charliesinspirationworld.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do L.B.A . Więcej na moim blogu
    Klik
    ( Jak chcesz obserwuj) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do The Versatile Blog Award Więcej na moim blogu
    Klik
    ( Jak chcesz obserwuj) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki piękny rysunek ;)

    www.DulcesCrujientes.blogspot.com + zaobserwuj jeśli Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń