Szukaj na tym blogu

sobota, 20 lipca 2013

Basen, zdjęcia i... projekt



Siemka!
Teraz jestem ja u cioci, jest bardzo fajnie, i zgodnie z moim zwyczajem robię mnóstwo fotek. Wczoraj było świetna okazja - byliśmy na basenie odkrytym...
 

Kuzyn zrobił genialne ujęcia skoków, ja je obrobiłam i myślę, że wyszły świetnie!



 A dzisiaj kuzynka mnie przeszkoliła z makijażu i zrobiła fajnego koka... Ato uwiecznienia:
Piszcie w komentarzach czy się podobają ;)
A jeszcze przy okazji zrobiłam ten projekt, ot - z nudów xD
Hipiska z różowymi końcówkami

Pozdrwiam serdecznie,
Wasza Emmy~12

3 komentarze:

  1. Super zdjęcia i fajny projekt:D

    Pliss dodasz się do obserwatorów? ?????? Http://topmodelbyjoanna199944.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz wielki talent fotograficzny! Najlepsze to ostatnie zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajj odkryte baseny są świetne :D

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń